laupäev, 17. oktoober 2015

Snap parfüümid + kingiloos ;)


Täna on minu lemmik päev nädalas. Ma jumaldan laupäevi. Laupäeviti olen ma alati hästi tegus, rõõmus ja õnnelik. See on meie peres alati eriline päev, kus me üritame koos vahvalt ja kvaliteetselt aega veeta, ükskõik kas kodus, või väljaspool kodu. Kuna mul on täna eriliselt hea tuju, siis tahan ka teie tuju heaks teha!

Reset (LINK) saatis mulle natuke aega tagasi pakikese kahe parfüümiga. Ühe jätan endale ja teise loosin teie vahel välja, mu kallid armsad lugejad. Pakis olid kaks Snap parfüümi. Üks lilla Snap /88 for Her EDT (LINK) ja teine roosa Snap /1 for Her EDT (LINK). Olin tegelikult nendest parfüümidest lugenud ja ka pilte näinud ja neid kiideti taevani. Olen väga rõõmus, et ka mul avanes võimalus Snap parfüümi proovida ja kasutada.





Pudelid on hästi vinged. Hästi kerged ja peenikesed. Mahuvad kenasti käekotti ja isegi ridiküli.





Mõlemat ma loomulikult lahti ei teinud, nii et endale valisin huupi, värvi järgi. Mina valisin endale Snap /88 for Her EDT (LINK). Piserdasin seda endale kohe peale ja armusin lõhna. See on üli hea! Täpselt mulle sobiv! Selline natuke magus ja ka hapukas, puine, tummine(nii vist ei kirjeldata lõhnu:D), tugev ja intensiivne lõhn. Sobib täpselt minuga kokku. Mis kõige tähtsam, see püsib üli hästi peal. Lasin randmele, peale nõudepesu oli seda ka tunda. Riided lõhnavad järgmisel päeval ja kõik, kes minuga kokku puutusid, kiitsid samuti seda lõhna. Ja ma ei lasknud üldse palju seda. Piisab täiesti vähesest ja sa lõhnad imeliselt. Kindlasti soovin ma seda lõhna endale ka edaspidi.




Kindlasti soovitan ka tutvuda Reseti kodulehega (LINK) , kuna sealt võid soetada endale nii palju erinevaid tooteid. Ilutoodetest kuni tehnikani. Ostlemine käib väga mugavalt ja kiirelt!

Teie vahel, armsad lugejad, loosin ma välja Snap /1 for Her EDT (LINK) lõhna!

Selleks, et loosis osaleda ja see mõnus lõhn endale saada:

* Pane like minu blogi Facebooki lehele (LINK)

* Pane like Reset.ee Facebooki lehele (LINK)

* Jaga loosipilti (LINK) oma Facebooki seinal ja kirjuta siia alla oma nimi ja meiliaadress

Loosimine läheb lukku 1.november!

Head loosiõnne!!!

46 kommentaari:

  1. Hanna Kaert
    neiuhanna@gmail.com

    VastaKustuta
  2. Marge Piirmets
    marge.piirmets@gmail.com

    VastaKustuta
  3. Tulin su blogisse ootuses leida uus postitus ja kahjuks pettusin taas - viimasel ajal siin ainult reklaamtekstid :( Kunagi hakkasingi su blogi jälgima, sest see oli lihtne ja vahetu ja nii inimlik oli lugeda tõusudest ja mõõnadest. Nüüd pigem 1 päev toidust, trennist jms (mis mind just köitis), siis oled kas üldse kadunud või postitad mõttetut reklaami (vabandust otsekohesuse pärast). Saan aru, et see on sinu blogi ja sa ise otsustad, mida ja millal postitad, aga usun, et minusuguseid on palju, kes tahaksid sellele natuke hullule Merlinile kaasa elada. Kahjuks on juba pähe kulunud lause - I'm back ja siis jälle vaikus...
    Ootan endiselt, et tuleks ikka tihedamini toidu ja kaalu ja trenni kohta lugusid (ka esmaspäevaseid kaalumisi oli põnev jälgida) ja mingi pildiseeria enne ja pärast (kohe kohe saab ju 30 kilo täis, oleks ikka väga vinge uusi pilte näha). Kindlasti saaksid ise motilaksu ja lugejad ka :)

    VastaKustuta
  4. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  5. Merle Merimaa
    merrretzzz@gmail.com

    VastaKustuta
  6. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  7. Gerli Korotkov
    gerlikorotkov@gmail.com

    VastaKustuta
  8. Merilin Voog
    merilinmerilin@hotmail.com

    VastaKustuta
  9. Veronica Trotski
    veronica.trotski.001@mail.ee :)

    VastaKustuta
  10. Kris Kelvin
    ippolita_santarelli@hotmail.com

    VastaKustuta
  11. Monika Aviste
    monikaaviste@hotmail.com

    VastaKustuta
  12. Aivi Aia
    AIVI30@HOT.EE

    VastaKustuta
  13. AIVI AIA
    aivi30@hot.ee

    VastaKustuta
  14. Indrek Vahur indrek1967@hot.ee

    VastaKustuta
  15. Sirje K Sirts
    sirje62@hot.ee

    VastaKustuta
  16. Kajar Kilk
    kajar111@hot.ee

    VastaKustuta
  17. Kadri pihlaku
    kadrij2rv@hotmail.com

    VastaKustuta
  18. Kurat. Telefon teeb lollusi. pRoovin uuesti.
    kadrij2rv@hotmail.com

    VastaKustuta
  19. Lea-Stella Abel
    leastella@hot.ee

    VastaKustuta
  20. Elve Riisa
    elveriisa40@gmail.com

    VastaKustuta
  21. Deini Serg
    deiniserg@hot.ee

    VastaKustuta
  22. Tiia tamberg9@windowslive.com

    VastaKustuta
  23. Margoo Meri
    margoo.meri@gmail.com
    Edu ja päikest!

    VastaKustuta
  24. Margoo Meri
    margoo.meri@gmail.com

    VastaKustuta
  25. Sille Luik sille055@hotmail.com

    VastaKustuta
  26. Sille Luik sille055@hotmail.com

    VastaKustuta
  27. Margus Saareoja
    sugram31@hot.ee

    VastaKustuta
  28. Fännan ning jagatud on ka :)
    Epp Krusenvald
    epp.krusenvald@hotmail.com

    VastaKustuta
  29. Diana Kull
    diana.kull12@mail.ee :)

    VastaKustuta
  30. Katariina
    kattariina@hotmail.com

    VastaKustuta
  31. Kadi Hekki
    kadiplusskaarel@hot.ee

    VastaKustuta
  32. Silja
    silja135@hot.ee

    VastaKustuta
  33. rimma44@hot.ee Riina Gumbälis

    VastaKustuta
  34. Tiina Sennikova
    tiina.sennikova88@mail.ee :)

    VastaKustuta
  35. Ester Ledis
    ester.ledis@mail.ee

    VastaKustuta